Kejayaan datang kerana Menulis


Mungkin anda terfikir tajuk dan isi kandungan sejak kebelakangan ini lari daripada konsep blog ini ditubuhkan. Ini adalah kerana saya telah mendapat satu bebanan yang berat menimpa bahu saya apabila masalah untuk berjaya datang dengan bertalu-talu dan pelbagai bentuk dari segenap sudut kehidupan saya.



Oleh kerana itu, cara yang terbaik adalah saya memotivasikan diri sendiri terlebih dahulu untuk tidak down di masa akan datang dan sebab itulah untuk saya berjaya salah satunya adalah dengan MENULIS. Kenapa? 

Sedar atau tidak, ramai golongan yang berjaya dan berstatus jutawan mereka bermula dengan MENULIS. O.o"


MENULIS di sini bukan bermaksud anda perlu mengarang dan menjadi seorang penulis sebuah buku tetapi maksud di sini adalah MENULIS IMPIAN anda di atas sekeping kertas. 

Itulah yang saya lakukan sekarang ini dan untuk berjaya dan menjemput kejayaan datang adalah dengan MENULIS IMPIAN, KEINGINAN dan PERANCANGAN saya. Dengan cara ini saya dapat merasakan feel yang berbeza jika hanya sekadar memikirkannya. Kerana otak manusia senang lupa kerana tidak di amalkan kecuali jika seseorang diulangi secara berterusan serta teratur.

Dengan cara inilah juga saya memotivasikan diri untuk lebih bersemangat dan berkeyakinan dalam menghadapi masalah yang sedang dan bakal tiba dengan cara MENULIS setiap satu persatu masalah yang dihadapi dan cari penyelesaiaannya.

Semoga dipermudahkanNya.

Klik Di Sini --->> http://bit.ly/rahsia-menulis



No comments: