Seminar Intensif Jutawan Industri #4

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, selesai sudah sesi seminar Intensif Jutawan Industri dan sepanjang 4 hari ini kami di dedahkan dengan  bermacam-macam ilmu bermanfaat untuk di gunakan dalam industri masing-masing.

    Hari ini adalah hari yang terakhir saya berada di dalam seminar ini yang bagi saya satu-satunya seminar yang memberi banyak makna dalam hidup saya dan suatu pengalaman yang menakjubkan kerana dalam kebanyakkan masa saya di kelilingi dengan suasana yang positif, aura yang positif dan secara tidak langsung mempengaruhi diri saya untuk menjadi positif.

     Istimewanya hari yang terakhir ini, hanya segelintir peserta sahaja yang terpilih untuk berada di dalam seminar yang bagi saya lain dari yang lain kerana ia merupakan sesi khas MasterMind iaitu sesi soal jawab yang sangat efektif. 

     Yang mengagumkan saya adalah setiap kali soalan yang di tujukan kepada mentor Dr. Azizan Osman, beliau menjawab dengan ringkas, jelas dan setiap jawapannya ada berkait rapat dengan semua peserta. Bagi saya beliau adalah seorang pakar yang sebenar.
    
     Seterusnya kami dilatih secara praktikal tentang teknik untuk bercakap dengan golongan yang HighClass atau orang yang mempunyai perniagaan yang besar dalam masa hanya 30 saat dan ia sangat efektif.


       Saya berpeluang sekali lagi bersama-sama dengan Bill Walsh iaitu America's Business Expert & Coach pada sebelah petang yang sememangnya saya nanti-nantikan kerana bukan mudah untuk berjumpa, belajar dan mendengar daripada pengalamannya membina sebuah perniagaan yang berjaya serta membantu melonjakkan perniagaan sesebuah syarikat ke peringkat global dan setiap seminar yang dianjurkan memerlukan pelaburan sehingga berpuluh ribu ringgit $$$ hanya untuk satu sesi bersamanya. Saya amat bertuah.

Terima kasih kepada syarikat RichWork dan mentor Dr. Azizan Osman.

Katakan : Saya Seorang yang Positif!
       

No comments: